* 1. Fornavn og etternavn

* 4. Jeg vil delta

* 5. Allergier/matpreferanser

* 6. GDPR/Personvern

Hvor lenge vil personopplysningene bli samlet inn og brukt
60 dager

Hvilke typer personopplysninger vil bli samlet inn og brukt
Informasjon du oppgir i påmeldingen som f.eks navn, e-postadresse, telefonnummer etc.

Rettslig grunnlag for behandling av dine personopplysninger
Behandlingsgrunnlaget for behandlingen av personopplysninger er personvernforordningen artikkel 6 (1) f - berettighet interessen som veier tyngre enn hensynet til den enkeltes personvern. De berettigede interessene er å avvikle arrangementet/årsmøtet på en god måte.

Hvem vil ha tilgang på dine personopplysninger
Bipolarforeningen Norge

Dine individuelle rettigheter
Som registrert har du rettigheter. Dette kan du lese mer om i vår personvernerklæring Personvernerklæring Bipolarforeningen Norge

Din rett til å tilbaketrekke samtykke
Vi behandler kun informasjon i forbindelse med arrangementet/årsmøtet som du selv oppgir. Dersom du ikke ønsker å delta eller ønsker at vi skal slette opplysninger om deg, kan du kontakte den ansvarlige for arrangementet.

Vårt personvernombud
Du kan kontakte vår personvernombud dersom du har spørsmål om vår behandling av dine personopplysninger. Vårt personvernombud kan kontaktes på følgende e-postadresse: post@bipolarforeningen.no

Jeg godtar behandlingen av mine personopplysninger i henhold til informasjonen ovenfor *